Sommige mensen wilden dat ik er een recensie over deed. Dus ik pakte me een en op het punt om een recensie over het. Dus laten we het openen, kijk wat er in de doos zit goed, laten we eens kijken wat er in dit vak zit. Dank dat het vrij goed is ingepakt het gaspedaal, hier is de vrachtwagen batterijen broer vrachtwagen en hun afstandsbediening dat is, vrij koel. Het wordt geleverd met alles hier klaar om te gaan. Moet ik hier een oplader hebben, Ik denk dat het, waarschijnlijk hier een oplader accu in de vrachtwagen laten we, kijk of de accu's in de truck batterijen in de truck hebben gekregen. Natuurlijk loopt traxxas af van traxxas plug. Dus laat me dit uit de doos halen en kijken wat dit ding kan doen: Muziek, dus Muziek, Goed, felicitaties die vast kwamen te zitten toen cruisers, Muziek, Muziek, dus Muziek, Buitenlandse, Muziek, dus Muziek, Muziek, Muziek, dus kom op! U kunt het. Ik zou moeten zeggen dat dit ding rijdt echt goed dat is niet te snel roken, het is, niet goed voor sneeuw, vooral diep, maar goed wel. Wat testen erop, Ik zou moeten zeggen mijn beoordeling van een op de tien. Goed, Ik kan doen een van de vijf sterren beoordeling voor de snelheid ik zou zeggen voor hoe klein het is ik zou moeten geven het een vier. Misschien een 4.2 uh duurzaamheid, het is, behoorlijk sterk. Het kan een beetje verslaan niets brak op het. Niets lijkt erop, het nemen van zelfs elke vorm van aarzeling van het breken van ik zal die deur bro vermogen, een op de vijf i'd, geef het.

Misschien geef ik het een vier zeker. Misschien vierenhalf laten we het een 4.5 Ik geef het een 4.5 um snelheid, wijs is het, snel um, maar ik anders dan dat. Dit ding hier voor 120 Dollar, het is, Niet slecht, voor waar het voor is 120. het is, vrij snel. Het past op mijn trailer en als jullie willen dat ik iets anders review, laat het me weten reageer hieronder en ik ga kijken wat ik kan zien over dat krijgen van het in de hobby winkel die bij mijn huis is, maar tot de volgende keer.